loading...
حاشیه باز
رضا بازدید : 56 یکشنبه 14 خرداد 1396 نظرات (0)

 

پریناز ایزد یار بازیگر مطرح سینمای ایران گفت وگویی با نشریه همشهری ۲۴ کرده ودر بخشهایی از آن حرفهای جالبی زده است.

پریناز ایزدیار: بعد از سریال زمانه ،در تلویزیون ممنوع الکار شدم !

پریناز ایزد یار گفته:
بعد از سریال زمانه ،در تلویزیون ممنوع الکار شدم . به خاطر همه اینها الان ترجیح می دهم سراغ تلویزیون نروم .

ایزدیار در پاسخ به این سوال که چرا بعد از سریال زمانه ممنوع التصویر شدید؟

می گوید :
هیچ وقت نفهمیدم که دقیقا علتش چه بوده است ؟یک بار هم قبل از سریال زمانه ممنوع التصویر شده بودم که حل شد وبعد سریال زمانه را بازی کردم و بعد از زمانه دوباره دوباره گفتند نمی توانید بازی کنید . البته الان این مشکل حل شده است . اما الویتم حالا سینماست .کلا بعد از سریال زمانه تصمیم گرفتم جور دیگری بازی کنم و هنوز هم براین تصمیم استوارم.

 



منبع: cinemacinema.ir

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 193
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 1,279
  • بازدید سال : 8,026
  • بازدید کلی : 52,037